Att släppa taget

Jag har haft denna diskussionen många gånger med min kompis Bo.
Om hur vissa få personer kan få så stor del i ens hjärta. Och vad svårt det sen kan vara
att få dem att flytta ut därifrån. Det kan handla om personer man är kär i eller personer man varit tillsammans med eller bara en riktigt nära vän. Oavsett så tycker man att tiden borde läka alla sår och man går vidare. Att efter ett tag när man inte snackar längre borde man tänka på dem mindre och mindre. Världen är full av människor att lära känna varför ska man haka upp sig på ett par specifika om man ändå inte kan av olika anledningar hålla kvar vid dem man hade?

Önska jag hade något svar, hade underlättat. Var nära skicka ett långt och helt onödigt sms till en gammal bekant som jag saknar oerhört mycket. Men Björn stoppade mig som tur var, det hade inte kommit någonstans. Jag får helt enkelt glömma honom istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0