Apoteket

Jag lider av ganska stark mensvärk så mitt förråd av värktabletter tar slut
rätt fort. Idag så testade ett nytt apotek " Doctor Morris "

Eller ja, nytt och nytt är det väl inte men nytt för mig iallafall. Trött på tabletterna så tänkte testa brustabletter för omväxlingskull. Aldrig testat dessa förr så får se om jag kommer ligga o lida samt beklaga mig för alla om hur synd det är om mig.



Regn och grått väder idag igen, var bara igår det var lite sol. Jag såg en sjukt söt hund idag som satt i korgen på en rullator när jag stod och trängdes i busskuren för att slippa bli blöt. När det var som fullast men människor bestämmer sig personen längst in för att röka, lyckat much?

Var o åt innan jag åkte hem efter jobbet också, lite tråkigt att äta själv men men..Är ganska billigt och man blir mätt och slipper laga mat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0