Tvätt tvätt och lite mer tvätt



Hahaha, om ni kunde se hur ruskigt lik jag är denna bilden just nu så hade ni också skrattat. Lite levande död känsla över mig medans jag går fram och tillbaka ner till källaren för att tvätta. Har inte haft tvättid på jätte länge. Eller, rättelse..jo det har jag.. men jag har inte tvättat på länge. Har svårt komma ihåg när jag tar tiderna och jag verkar inte listat ut hur man skriver en påminelse lapp till mig själv vad det verkar.
Så här ser det ut när jag loggar in i våran tvättstuga. Gulp! Ska verkligen försöka skärpa mig, förlot grannarna!

Det får kanske bli en notis till när jag bli vuxen. :p När man var liten och såg någon i 24-25 års åldern fantiserade jag rätt mycket om hur det skulle vara att vara sååå gammal när alla ens kompisar börjar ploppa ut kids. Själv trodde jag verkligen att jag skulle ha barn vid denna åldern. Det var det enda jag tänkte på och längtade till när man var yngre. Tack gode gud att den längtan har gått över lite. Haha.. annars hade nog detta varit jag:


Våga inte säg att det ÄR ju jag för då ska jag göra personen påmind om att jag är hulken. I will kick your ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0