Sunkig på Helsing

Rätt otaggad på att blogga så blir en kortkort summering av min dag bara.
Var påväg till GEC när jag fick sms ifrån Monika som frågade om jag ville med och ta en drink någonstans. Tyckte det lät jätte skoj så det hackade jag på direkt. Vi gick till Helsing och jag kände mig lite malplacerad för jag var inte alls i ordninggjort.



Kommer inklampandes i tjocka vinderskor och fet hår. HAH ;) Sen hade jag solat på mitt favorit solarium tidigare idag och hade inte hunnit duscha sen dess heller. Men var jätte trevligt iallafall. Kul med spontana saker och jätte kul att lära känna Monica lite bättre också. Blev lite hungrig så vi drog mot knutan, dock så var mc donken överfull så efter jag vinkat av henne traskade jag iväg till MAX. Blev 4 cheeseburgare eftersom jag visste att Segas var lite sugen också :) Hälsade på han ett tag, var överfullt inne på GEC och han såg sliten ut. Hehe

Blev förföljd av äckelkillar i en bil som skrek åt mig att jag skulle sätta mig i deras bil och när jag vägrade tala om vart jag bodde blev de ännu mer aggresiva. Jag brukar inte bli rädd åt sånt men denna gången var det lite obehagligt. Tog t.o.m en annan väg hem för jag såg att de körde den vägen jag brukar gå och parkerade längre fram och satt och väntade. Så när man då redan är lite uppskrämd så uppskattar man inte äckliga killar som ska tuta och stirra när man går alone. Vad tänker dem med? funkar det att vara ett äckel? finns det verkligen tjejer som hoppar in i deras bilar o flashar muttan? Svårt att tro att så är fallet. Skaffa er ett nytt fredagsnöje plz.

Kommentarer
Postat av: zerg

shit vilken jobbig promenad hem. du skulle hoppat in i bilen och kung-fu:at sönder dom, som jet li hade gjort!! :)

2010-10-30 @ 07:00:08
Postat av: Segas

Alla behöver en Segas vid ett sånt tillfälle! Fullständigt omoralisk och samvetslös när det gäller att eliminera samhällsparasiter av just den kalibern. Lustigt nog har jag mångfalden av dom på mitt jobb, men där vågar dom inget annat än att sköta sig. ;)

2010-10-30 @ 08:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0