Skadeglädje!

Ibland är de så jävla roligt att gotta sig i andras misslyckanden. Så därför tänkte jag dela med mig av lite roliga historier jag hittade.


Idag, efter 2 hemska år tog dem äntligen bort min räls. 7 timmar senare ramlar jag med cykeln och slår ut båda framtänderna.

Idag, hade jag sex med min pojkvän. När vi bytte ställning ropade han "POWER RANGERS, TRANSFORM!".

Idag, kom jag hem bara för att hitta en tubsocka, som jag brukade onanera med, på sängen.  På sockans ände var en mun, ögon och ögonbryn dit-målat och en lapp bredvid som löd: "Med tanke på att du har svårt att hitta en riktig flickvän, så hjälpte jag dig genom att göra din nuvarande sötare, hälsningar Mamma."


Idag var jag på en jobbintervju för ett jobb på en musikskola i stan.  Jag tar fram mitt gitarrfodral och ser med fasa att mina vänner tydligen tyckte det var väldigt roligt att ersätta min gitarr med plastgitarren från Guitar Hero.

Idag, så var sista dagen på vår skidresa och alla satt och kollade på ett fotomontage. En bild ploppade upp på en ful tjej som åkte snowboard, så jag sa högt "Jag visste inte att Shrek kunde åka snowboard". Rummet vart knäpptyst. 'Shrek' satt bredvid mig.


Idag, hamnade jag i mitt första slagsmål. Det slutade med en krossad testikel, kal-fläck på huvudet och en bruten näsa, men ni skulle ha sett min motståndare. Hon tappade en lösnagel. FFML

Kommentarer
Postat av: Segas

Haha, du är hemsk. <3

2010-10-18 @ 14:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0