Orka drama

Bakgrundsfakta:

Som några av er har koll på var jag ute och festade i Lördags. Innan så drog ut kollade på facebook vilka som skulle med ut och vart folket skulle gå. Slängde bland annat ett par ord med en min gamla granne som också jag spelat en hel del starcraft ihop med förr. Vi sa att vi kanske skulle mötas upp ute senare på kvällen och jag bad han smsa.


Idag:

Fick precis ett meddelande på facebook av någon tjej som ansåg att jag skulle "tänka på vad du skriver" till hennes pojkvän. Blev rätt fundersam då jag hade verkligen inget minne av att jag skickat något opassande till honom. Jag vet ju om att jag skrev någonting på hans Facebook wall på fyllan när jag kom hem efter krogen. Så blev lite fundersam på vad det nu kunde varit som uppenbarligen var såpass opassande att nu hans flickvän nu väljer att skriva till mig.

Meddelandet - hela dramat baseras på


"TjuUu! hade ni skoj ikväll? Kom precis hem nu, du ringde aldrig, fegis <3 :P"

Min kommentar om detta:

Jadu, kan man ens ha en kommentar? Kan tycka jag är svartsjuk, men nu har jag verkligen hittat någon som slår mig med hästlängder. Jag kan ju säga direkt att handen på hjärtat att jag inte känner att jag ska be om ursäkt för någonting. Du får nog ta och lugna ner dig kan inte vara hälsosamt att överreagera så mycket.

Kommentarer
Postat av: Segas

Klassisk nerdrage utan sömn! You go tiger! <3

2010-10-25 @ 13:28:29
Postat av: Ludde

:D

2010-10-25 @ 13:41:47
URL: http://bludde.se
Postat av: Sparky

HAH :D

2010-10-25 @ 13:51:42
Postat av: n

sjukt att serif har sån wildcat :)

look out!

2010-10-25 @ 15:46:47
Postat av: Ida Lövehed

I am one of those wild cats ;))

2010-10-25 @ 16:06:54
URL: http://idaalovehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0