Movie night

Idag har jag sett en riktig klassiker ifrån 1977. Den var t.o.m bättre än jag minns den. Nostalgi och se filmer som inte är data animerade för fem öre. Minns inte sist jag såg den men borde vara ca: 12 år sen nu. Men vi måste börja beta av hans Disney film hylla. Han har bestämt sig för att samla alla disneyfilmer som finns på blueray och hans första beställning har precis kommit. En stor hög med filmer för nätta 6k. Lal :)




Sen gick jag och bo och hyrde film. Jag försökte locka med en kärleks film (självklart) han kontrade med action(vad annars?) och så höll vi på en stund tills vi kom överens att hyra Bounty Hunter. Det var tur vi gjorde det för den var faktiskt oväntat bra. Minns jag sett en trailer på den för länge sedan och hade förutfattade meningar över att den skulle vara väldigt överdriven och "amerikansk". Men det var precis min humor, jag gillar Jennifer Aniston men för att vara ärlig så är inte hennes filmer någon höjdare. Förrens nu. Så den rekommenderar jag. Vi köpte självklart lite candy och Bo's obligatoriska dricka också självklart. Ingen Movie Night utan Dr.Pepper



Fick hälsa lite snabbt på missionärerna idag också. De verka jätte trevliga, ena snubben hade bara varit i Sverige i tre dagar. The poor guy vet inte vad som väntar honom med en svensk vinter. Vet väl i och för sig inte så mycket om vädret i Arizona men har svårt att de att det kan vara sämre än här.



Blev lite Heroes of Newerth games också för att avsluta kvällen. Fast tror ju inte jag somnar änn på ett tag.

Just det! Vi träffade hans granne i hissen. Waaooo så söt hund.. right Bo? Det var hunden som var söt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0