Min pakt

Jag och Ominous (stavade jag namnet rätt nu?.. shit så sliten jag är) vi har en pakt. Eller ja, snarare en överenskommelse, men tror alla kan hålla med om att pakt låter lite coolare så jag tänker referera till vår mega coola pakt i fortsättningen.

Våran mega coola pakt som inte är så mega cool alls går ut på att vi ska kolla vem som äter mest dålig mat under en helt vanlig vecka. Så nu gäller det bara att försöka komma ihåg att anteckna varje gång man äter något. Vilket i mitt fall kommer bli konstant.

Jag får börja av min lista med att ange chips. MM jag vet.. ingen är förvånad. Men stfu, folk älskar mig iallafall så länge jag anger f16 så har man oändligt mkt vänner ONLAJN som jag skickar fakeade och redigerade bilder där man är snorsnygg så sitter man hemma med pungen utanför kallingarna och inte rakat sig på 3 dagar. Eller just det. Jag är ju tjej, men same same typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0