Krav på kunskaper i tankeläsning


Precis kommit hem ifrån min bästa polare Bo, han har i och för sig aldrig uttalat sig om att jag är hans bästa polare men det borde nog vara så, med tanke på hur cool och grym jag är. Han är mer min sidekick, höhöh..

Men nu dock överväger jag snart om han ska få bli nergraderad på min vänner lista. Det är nämligen så att han ska lämna mig och mitt kära Helsingborg och flytta långt upp i norrland till en håla ingen någonsin känner till. Vilket inte är okej. Därför lägger ja in en annons nu!

SÖKES: NY BÄSTA KOMPIS, krav på kunskaper i  tankeläsning
för det blir så mycket lättare då. Slipper man alla missförstånd och dyl.

Blev förövrigt dissad för en brud skulle komma över, den förloter jag däremot. Hah, Ha de så trevligt Bosse <3

Kommentarer
Postat av: B

Jag ansöker, men jag har också ett krav (A). Du kan ju gissa ;P

2010-10-18 @ 15:50:10
Postat av: Sparky

Me moving to charlstown? :/

2010-10-18 @ 15:57:31
Postat av: Segas

Antagligen är det sex eller flytta...det sistnämnda låter ju skitdrygt. ;)

2010-10-18 @ 16:33:39
Postat av: B

Det första är det inte. Det andra är väl 0,5 poäng rätt.

2010-10-19 @ 11:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0