Jag skulle vilja tacka: Mig själv och Nisse.


Vem skulle kunna tro att en grafikkortsfläkt som låter i 130db är något man blir glad av att höra?

Men för mig just nu betyder det en yttligare dag med min kära bettan innan hon kollapsar helt. Borde nästan döpa min dator till något manligt istället. Bettan känns lite gay. Om någon undrar varför jag är vaken 8.22 och jag redan har sovit så är det pga att jag är en idiot.

Jag är en idiot och Nisse, min katt's bajslukt kan väcka de döda. Jag trippade iväg till toaletten i mörkret, slog i tån i dörren men lyckades tillslut famlade in  mig in till toan ett stort blåmärke och några väl valda svordommar senare. So far so good. Siktare rätt och allt de där också så det var inga problem men sen.. när jag krupit ner igen under mitt varma mysiga täcke igen, en plats som förövrigt är väldigt ensam och tom........ får jag en lust. En lust att kolla klocka. Här hade en normalbegåvad person insett att jag, tillsammans med någon teknik ska vid all cost necessary undvikas vid sov tillfällen. Im a junky.

Mhm jag vet, big misstake. För någon hade ju skrivit på Facebook, vilket är konstigt redan där eftersom jag inte har några vänner ;)

Blev ju fundersam och sugen på logga in sen vips! Ingen återvändå, jag var körd. Nisse springer på katt toaletten (är katt toaletten ett ord lr två? Känns inte som man skriver det så ofta..) och drar en lång rakabajsare så nu började hela lägenheten lukta också, måste vara nått fel på den katten. Sen när man pillat på mobilen ett tag och blivit frustrerad över vad segt det går så ligger man och försöker blunda men kommer på sig själv med att fake sova och egentligen ligga och små snegla på datorn.

Mitt livs största kärlek. Öhum, jo nu känner jag ännu mer att Bettan kanske inte är rätt namn för henne.. eh. Honom. Namnförslag någon?

Kommentarer
Postat av: Ludde

haha förlåt:)

2010-10-25 @ 13:48:30
URL: http://bludde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0