Jag är en stalker

Bah! Här blir jag kallad stalker, det är inte för att jag förföljde två killar igår som gick och pratade livligt om Starcraft 2 så jag gick nått kvarter åt fel håll för jag ville fortsätta tjuvlyssna. Det var heller inte för jag har en fantasifamilj som bor ett par hus bort där jag alltid brukar kolla in och föreställer mig att jag bor där för dem har det så himla mysigt. Utan för att jag smög på min hyresvärd när dem planterade blommer för att se vilka sorter man kan plantera nu som håller Höst/vinter. Jag älskar blommor men lyckas alltid ta dö på dem på ett eller annat sätt. För mycket vatten, för lite vatten.. det är ett mysterium. Nu har jag planterat nya blommor i min balkonglåda iallafall.



Blev rosa för jag är bög

Kommentarer
Postat av: B

Du är ingen stalker, men du har flera ;)

2010-10-19 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0