Helsingborg, nu kommer mamma hem! :]

Nu så börjar dagen D närma sig, det blir tågresa hem istället för buss. Hitta en rätt vettig biljett så åker härifrån mamma vid 15,30 och kommer vara hemma vid 22.30 och krama om mina älsklingar som jag saknat massor.

Men det brukar iofs aldrig bli så.. man brukar vara halvt levande död när man väl staplar in innanför dörren med hundra väskor till att mötas av en vägg av äcklig lukt ifrån kattlådan nu när katterna levt som vildar ett tag så fort man låser upp dörren till lägenheten. Ingenting brukar var på sin plats och det är alltid blommor och jord över hela golvet.

Jag älskar komma hem till en nystädad lägenhet, så innan jag åker bort brukar jag alltid städa jätte mycket. Men jag har insett nu att de spelar ingen roll. Det behövs alltid storstädning när man kommer hem. Men men, saknar dem iallafall ska bli mysigt komma hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0