All nighter

Spenderat natten på GEC då jag ändå skulle upp till Bo och hämta hans nyckel nu på morgonen. Svikaren ska till charlstown och överge mig i skåneland. Därför ska jag passa lägenheten, checka post etcetc.

För alla som heter Bo så kan ni sluta läsa efter nästa menning. Jag ska ta väl hand om din lägenhet. För alla er andra så är de party @ Bo's place .. waooowaaooo. hahaha ööh..Om  det mot förmodan är någon som heter Bo läste sista delen också betyder det bara att män aldrig gör som de blir tillsagda. Bah!

Träffat pamme idag också, mys tjejen <3 Vi är så flamsiga tillsammans man känner sig som 14 år igen. Hah, blev bjuden på kina mat idag också av Fredrik, uppskattas väldigt mycket. Tacktack :D

Blev en del HoN matcher och det har gått riiiiiktigt dåligt.. Tror nog jag losat så gott som allt idag. Så Jag och Micke bytte och spelade lite SC2 istället vilket inte helt otippat gick mycket bättre. Är där jag hör hemma <3

Fick inte snacka något med Björn idag, vilket är en besvikelse men förstår om du var sjuuukt sliten efter jobbet. Ha en bra dag nu allihopa själv ska jag hoppa i sängen snart. Blev ett väldigt personligt inlägg denna gången men de får ni ta!  :P Mina vänner är värda att bli nämda. Älskar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0