- ska du äta här?

Idag fick jag min väska, min plånbok nerkissat av nån av katterna tror faktiskt det kom på en sko också. Så det var inte dåligt siktat att lyckas med den där. Mest ledsen blir jag över plånboken som jag älskar. Köpte den i Italien under en speciell resa så den är speciell för mig. Nu har jag miljoner saker nerstoppat i fickorna istället medans allt är på tork. Idag har jag varit iväg till min psykolog. Han säger alltid mycket tänkvärt och denna gången blir det nog denna meningen som fastnade mest.

"Bara för att känslan är starkare änn det intellektuella betyder inte det att känslan är rätt"

Sen vare iväg till banken, det var sisådär 15 personer före i kö så var rätt mycket dötid. Fick lite halvt panik när de satte sig massa fjortisar brevid mig och börja snacka om extremt tråkiga ämnen. Så sitter man där och tvingas lyssna. I sånna lägen brukar jag vara extremt tacksam för att jag har min mp3spelare med mig överallt jag går. Så jag pillar lugnt upp den ur min väska, inte den nerkissade ofc.. Jag har faktiskt flera trot eller ej :D Även om HelsingborgsFestivalen bara är en gång om året, det är där jag köper alla väskor. Nu låter det som jag har en miljon väskor vilket inte stämmer men 3-4 st är det iallafall. Aja.. kom av mig lite där. Poängen var iallafall att de som inte fick inträffa inträffade. Batteriet var slut :< Huhhuu

Kändes som man tappade hjärnceller per sekung man satt där. För att återhämta mig efter mitt bankärende och den mentala tortyren gick jag till mitt gamla favoritställe för att köpa falafel, ny ägare nu så är inte riktigt samma sak. Men snorbilligt är det så de passar mig, middag för 20:- som man blir mätt på. Jag beställde in "två extra stora falafelrullar samt två dricka" tänkte jag kan lika gärna bunkra upp hemma. Så frågar han mig i kassan "- ska du äta här"

fiiiine jag kanske gått upp nått kilo men komigen nu? :o

Kommentarer
Postat av: B

Haha snäll pizza bagare. Förhoppningsvis trodde han att du var med någon :P

2010-10-05 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0