Vidrig mat på årets DH

Maten under årets Dreamhack var den äckligaste hittills.

Först köpte jag:

Belgiskt våffla med choklad.

Våfflan var snustorr och"chokladen" var nån slags glasstopping som de kladdade över som smaka allt annat än choklad. Slängde halva och gick vidare till att köpa

Pasta med köttfärsås.

Den smakade värre än skolmaten man fick när man var liten. Även denna fick åka i papperkorgen. Men nu var jag iallafall någolunda mätt för denna gången. Matjakt nr2 testade jag på:

Billys pankakor med choklad.

Nej, nej och åter nej. jag måste sluta prova äta saker med choklad. uuh... åt upp halva. Matjakt Nr.3 blev:

French Hot dog och en pommes tallrik

Seriöst, hur kan man värma upp en kokkorv och stoppa den i bröd o kalla den grillad? När man bet i den så rann det ut vatten. För att citera de andra i mitt sällskap " den äckligaste korv jag ätit" Även den fick slängas. Nuså.... pommes tallrik. Vad kan gå fel? Ehh.. tydligen ketchupen som var helt orange i färgen och gryning. WTF??

Sjukt. Övrig mat som intogs på DH gjordes utanför byggnaden annars hade jag väl gått ner 10 kg under eventet. :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0