Mark <3

Varit en underbar dag idag som jag spenderat med Pamme. Efter att ha spelat hela natten och hade lite beslutsångest vid 8 på morgonen om jag skulle lägga mig och fukka upp mitt dygn totalt eller försöka vara vaken. Jag slängde iväg ett sms till Pernilla och kollade om hon ville med och handla en ny dator stol. Fram tills nu har jag suttit på en stenhård kökstol. Not cool i tell you man får ont i både röven o ryggen så kändes som en vettig investering med tanke på alla timmarna jag spenderar framför min kära dyrbara dator.

Vid tio plingade telefonen till, då hade jag redan krupit ner i sängen men blev glad så katterna fick sova vidare ensamna. Vi tog en morgonfika med kaffe och lussebullar <3 Vi flummade ur som vi alltid brukar göra denna gången blev det med att studerade vi lykstolpar och matade duvor.



Det är inte så flummigt som de låter... eller jo det är det kanske. HAh, men det är nån konstnär som tjänar mkt pengar på att ställa ut världens olika lyxstolpar....på söder.....i HBG. aja, är väl bara konstatera vad lite som behövs nuför tiden för att få kalla sig konstnär. Vi gissade på rätt vilt ifrån vilket land dem är tagna ifrån.



Jag är ju igentligen lite rädd för fåglar. Inte riktigt min grej. Men det var en jättesöt utanför fiket som sprang runt o haltade som vi tyckte synd om så vi tog med lussebullen ut o började mata dem. Därefter gick vi till jysk, yes... vi gick. Blivit låånga promenader idag. Men alltid trevligt när man har någon rolig att snacka med.



Denna bilden har inget med något att göra egentligen, tog den när vi gick över bron, men jag gillar järnvägar dem är rätt coola så slängde med denna bilden.


Vi trampade in på en loppis på Söder som var skithäftig också. En sjuukt cool lokal som har hur mkt potential som helst som jag förälskat mig i förr och denna gången var ingen skillnad. Missa ta foto dock, får bli nästa gång. Sen vandrade vi förbi ÖoB där jag själklart plockade på mig massa onödiga saker. Ptjaa.. egentligen inte onödiga alls om jag tänker efter men kanske inte var bästa dagen att handla massa på. Med tanke på att sen kommer dagens höjdpunkt. Stunden då jag slängde mitt första ögonkast åt M A R K, Jag har nu äntligen en ordentlig datorstol. Kolla in skillnaden på vad jag suttit på innan på bilderna nedan. Han var dyr dock den grisen. Orginalpris : 2699:- nu nedsatt till 1350:- *gulp*

Försäljaren tyckte vi var smått galna när jag bad om att kolla hur tungt packetet blev då vi skulle släpa med MARK på bussen. Först så sa han att vi inte skulle klara av det men lyckades övertala honom att vi var hulken starka båda två. Pammes idé om att använda snören för att bära packetet var dock inte populärt och vi blev återigen lite idiotförklarade. Men vafaan, har man inte bil så har man inte, då får man uppfinna egna metoder för att komma dit man vill. Eller hur?

Efter MARK fick träffa mina barn, inte valk och maliken nu(.. men dem mår bra förövrigt, thanks for asking ;) utan mina bäbiskatter så var ja ännu mer nöjd med valet. De andra stolarna var i lite mer klösvänligt matrial nu kanske han får vara fin iallafall en vecka eller två. Vi gjorde ett utmärkt jobb med att montera ihop skiten men förutom en liten smådetalj. Hahah.. men man kan ju inte va bäst på allt. Undra hur våra händer ser ut imorgon, båda klämde sig rätt många gånger. Huuhu.




Fatta att det kommer kännas som att sitta på moln i jämförelse.

Sen blev det mat, var sugen på hamburgare tro det eller ej. Vi gick till Eneborgsgrillen, maten den tog vi med till mitt andra hem. Crib de la Bo. Käkade och kollade på Robin Hood. Filmen hackade upp sig efter halva så vi fick inte se slutet fast den var helt nyköpt och inplastad öppnade den för första gången idag. Suck..

Därefter blev det hemfärd. Nu sitter jag o min nya kärlek Mark här och myser. Fick precis ordning på grafikkortet också. Livet är skönt ibland. Så tack tack tack Pernilla för du hjälpte mig och är så rolig, Fredrik för grafikortet som nu fungerar efter en hel del krongel, och självklart Bo som sponsrade MARK till mig, me veryvery happy, you veryvery nice friend(s).


Kisskiss !






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe jag är nog mer störd än rolig,men ganska kul du säger motsatsen ju.O dina babys va så gosiga,kul o se dig så glad över Mark!Nu sitter ja på cafeet o snart kommer du,vi ska ut o GÅ...vad e fel på oss?haha...men som du sa,har man bra sällskap är de mesta roligare-hugs!

2010-11-09 @ 20:37:14
URL: http://psykobutniceblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0