Ajjajjajj.. min mage :<

Fick djävulsk mensvärksmärtor igår och började bli lite orolig att jag kanske fått en infektion nu efter operationen. Ska avakta och se om jag får feber också isåfall blire att åka in på en akutkontroll. Men det kunde också vara helt normalt så vi får se om det kanske är min mens som börjat spöka. Mest orolig för att det har börjat lukta väldigt mycket samt har fått en liten blödning. Men det kan vara sårskorpan som släppt som orsakar detta den skulle ju släppa efter en vecka så det är säkert under kontroll. Blir ändå väldigt nervös och oavsett vad de beror på hade det varit skönt att få bli lite lugnare av att en doktor sa det är normalt. Aja.. to be continued på de ämnet antar jag..fick hjälp av Micke(enormt jävla mega coola micke, ) "mina egna ord" :P varit söt och ringt runt till massa sjukhus och olika avdelningar idag eftersom helsingborgs gyn mottagning hade stängt vid 16.00 tiden redan. 

Idag insåg jag därför också att jag behöver inhandla grannypants eftersom jag inte får ha tampong utan är helt hänvisad till blöja. Därför har jag varit iväg till hm och handlar ett lager. Farligt släppa ut mig med beslutaångest helt alone, slutar ju med att ja köper allt :) Allt som allt blev det 9 st mormorstroser. HA! såå sexy.. NOT


I feel so damn hot!

Hann med två minuter tillgodo hämta ut mina linser även om de såg ut att vilja slänga ytterdörren i ansiktet på mig när jag klampade in där. Höhö.. Har jag så ont att jag vill lägga mig i sängen o krypa ihop till en liten boll och bara gråta lite.






När jag var påväg hem efter min shoppingtur så sprang jag på Pamela ;)  Hon skulle sitta barnvakt åt sin kompis som äger http://www.skateshop.se/ i Helsingborg. Han har världens sötaste unge, MAX.





Så vi tog med MAX och gick till MAX o smaskade i oss hamburgare och lyxshake ofc <3 HAh
Kan tänka mig adoptera den ungen, eventuellt kidnappa honom. Därefter så sprang vi förbi upp till Bo för att hälsa på hans nya tjej? .. eller vad dem nu kallar sig, och träffa hennes megahund. :)

Därefter blev de ner på stan igen in på Bogarts o stå o småsnacka när vi stötte på hennes polare jBeats och jag tappade sisådär 10 år i ålder och blev en liten fnittrig fjortis. Haha. :) Precis när vi skulle säga hejdå så glimtar jag André inne på gec så hinner in o ge han en kram innan jag får springa till bussen.

Nu är det grannypants och mjukisar för hela slanten!
Skype + HoN + SC2 kan det bli bättre?

Kisskiss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0