Tjejdate

Idag har jag  varit "tjejdate" och käkat lunch.



Jag är ganska kräsen i maten men ett par bra riktlinjer är väl :



Thailänsk mat, YES!

Kinesisk mat, Njae

Japansk mat, Nope



Idag har jag varit iväg med tjejerna till en Japansk Resturang som ligger mitt i stan och heter Ichiban. Tvekade lite om jag skulle följa med då jag inte är ett större fan av japanskmat men jag är glad att jag ångrade mig och hackade på. Inte just för maten då kanske, men för sällskapet. Ny i gruppen för mig var Jeanette skönt att inte vara äldst längre :)



Jag har gått förbi resturangen många gånger men aldrig fått för mig gå in. Extremt trevlig personal vi satt kvar och snackade rätt länge efter vi hade ätit upp och servitrisen (som alltid råka komma när vi snackade om killar och var lite roan över det.) hahh erbjöd oss påtår på kaffet två gånger fast det inte ingick i lunchpacketet. Myskomfort och service får var riktigt nice men jag var inte överförtjust i maten denna gången heller. Fast jag tog ett säkert kort trodde jag med wokade grönsaker, men det var väldigt flottigt. :<

Hade jätte trevligt med Elin, Monika och Jeanette. Tyvärr kunde inte Sandra komma och jag fick inte tag i Linda.



Därefter gick jag och solade lite, tog en kort stund för vet inte om jag ens får sola efter operationen. Fanns lite riktlinjer med att man inte fick bada etc. Kan tänka mig det är rätt mycket bakterier och skit i allmänt solarium så gick fort hem och duschade. JAJA jag vet.. farligt o dumt, blabla :)


Kommentarer
Postat av: B

Blev du brun och fin eller bara röd som en räka?

2010-11-10 @ 00:33:43
Postat av: Sparky

brun <3 Men solade inte så länge :(

2010-11-10 @ 00:34:42
URL: http://sparkys.blogg.se/
Postat av: johanna

för härligt med att sola asså :D

2010-11-10 @ 12:18:11
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0