tack...så jvla mkt

Halvtimmen efter jag hade tvättat klart förra gången så vare nån av katterna som kissade på högen nytvättade kläder innan jag hunnit plockat undan allt. Yaaii me! Idag fick jag en ny tvättid så har varit nere med första lasset nykissat precis.

Var iväg precis och skulle panta burkar som jag systematiskt slängt in i källaren under en längre period för att slippa se dem. Jag står där inne på COOP med 3 papperskassar och skäms lite. Varför skäms man när man ska panta burkar? Kände mig lite som lilla al fadji att jag skulle velat ha en rånarluva på mig :)

Börjar mata in den första, nehe.. retur.. jaja den är kanske lite ihopknölad, får skruva av korken så de kommer in lite luft. Började försöka skruva....nehe? sitter kanske lite hårt. Tog i lite mer.. Nix inget hände. Tog i för kung och fosterland korken vägrade flytta sig en millimeter. Kollar ner på mina övriga påsar med pant. ALLA är lite smått ihopknöcklade 2l cola burkar. Försökte mata in några andra men fick tillbaka dem i retur. Men vad i hela helve....

Kan inget annat än att tacka mitt ex som skruvar på korken extreeeemt hårt på 2l colaflaskor alltid. Men blir väl så när man växer upp med bröder. ;) Men nu ska du veta Micke att det är ditt fel att jag blöder om mina stackars små händer! I N T E   O K. För att fråga om hjälp det gör inte stora starka killar som jag. :P
Women ask for directions...men don't. Och jag tänker f-n inte så där o inte lyckats. Så tillslut så åkallade jag alla mina hulken powers för att lyckas. MEN JAG ÄR INTE NÖJD!

För mina (hårt!) nyförvärvade 63.50:- Blev det lite kattmat för, skulle varit iväg igår och handlat det när jag insåg att maten höll på ta slut för mina grisar men jag hade verkligen ingen lust att klä på mig när jag redan hade hoppat i mjukisarna. Nu borde väl tvätten snart vara klar så ska stoppa in den i torktumlaren för att sedan bege mig ner till stan och köpa deras kattsand. Tydligen funkar inte sorterna i affären vid mig så bra.  Tur för dem att jag älskar dem annars hade de legat risigt till ;)

Så halvskoj dag, tvätt/städa/panta burkar/(diska)/göra rent kattlådan, iväg till stan o köpa deras speciall sand. Skrev diska i parantes för jag känner mig själv.. kommer inte bli något diskande, HAh :) men jag måste planera in det annars går det åt skogen. Blir ju formingt äta med plastbestick






Kommentarer
Postat av: Micke

Så jävla hårt ere inte, trycker dit den bara. Ezy pezy

2010-11-13 @ 17:37:12
Postat av: Micke

Btw FIIIIN design, A+!

2010-11-13 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0