Tack till alla mina vänner

Är lite nervös idag. Det är vid sånna här tillfällen man skulle behövt stöd ifrån sin familj. Oftast fungerar mitt liv mer eller mindre smärtfritt utan dem, men då och då när man är svag så går tankarna åt vad skönt det hade varit. Men att få stöd är en lyx man inte har råd chansa att unna sig, det kan bryta ner en likaväl. Jag har inte berättat för dem att detta ska ske idag, hade velat prata lite med mamma för att lugna ner mig men hon har inte svarat sen jag försökte få tag i henne för 9-10 dagar sedan så skit samma då. Som tur då är mina underbara vänner som ställer upp för mig och stöttar väldigt mycket. Därför betyder ni extra mycket för mig. Tack



Kommentarer
Postat av: Vince (Chongen)

aa då, är det något så bara slå iväg ett mess.. har inte mkt o göra ändå+ jag gör en mean köttfärssås :D

2010-11-02 @ 12:34:12
Postat av: Sparky

oj jasså? den får du absolut bjuda på någon gång :)

2010-11-02 @ 18:06:50
Postat av: B

Så klart vi finns här för dig, som Vince säger släng iväg ett mess och se vem som svarar först ;)

2010-11-02 @ 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0