Pepparkaksfil

Det är dyrt när jag går på stan, bör stanna inne mer tror jag. Blev en tröja och sen beställde jag nya linser. Jag och Mark kommer bra överens är ju i inledningsfasen av vårat förhållande så båda testar gränserna lite kanske? Har inte riktigt kommit på en bekväm spelställning. Hur kan en sån bekväm stol vara så obekväm? Har inte hänt sådär jätte mycket idag. En gamal polare som jag tappat kontakten med skrev till mig på FB, det var rätt kul. Annars så har jag spelat och sprungit på stan. Försökte skicka iväg mitt grafikkort via ups också men hitta var de låg. Får bli google på den eller om nån annan kanske vet? Vanliga posten funka inte tydligt. Sen får jag väl erkänna att jag inte har så mycket julpynt ännu, men det kanske blir bättre. Har tappat julkänslan lite. Så när jag såg denna på coop var ja bara tvungen testa. Är inget mega stort fan av fil men saker som smakar pepparkaka kan ju inte gå fel.


Den var faktiskt svingod :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0