Oakii

Vet! Jag borde gått o lagt mig, men om ni såg vad jag såg så hade ni också tvekat. Min söta bäbiskatt somnade nämligen i mitt knä när jag skrev förra inlägget. Försökte ta en bild men var lite knepigt. Ville ju inte störa henne.



Notera sladden som går över henne, jag är snäll emot min granne nu. :o Jag stör mig skit mycket på folk som snackar om sina djur. Det är verkligen totalt värdelöst. För en annan som aldrig kanske ens träffat någon annans katter/hunder eller vad det nu kan vara, så har man inte de där bandet och kunde inte bry sig mindre. Men jag Älskar verkligen mina bäbisar och får verkligen försöka hindra mig själv när jag märker att jag börjar babbla på för mycket om dem för ibland spånar jag iväg. Men det är väl för de betyder så mycket för mig. Men eftersom jag redan skriver om henne, vilket jag ska försöka göra lite sparsamt så kan ja passa på lägga till en söt bild till hahah





Kommentarer
Postat av: B

Hon ä så söt :)

2010-11-07 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0