Nedräkningen har börjat.



Börjar närma sig Dreamhack i år igen. Den röda lilla pricken där är jag! Yaaaii, kom o lek med mig under DH :] Föredrar sitta i D-salen men var för seg med att boka så C- salen här kommer vi! Moahah. I år åker jag med två karlstad pågar samt min rutinerade DH polare alex och enögda Patrik, haha. Tycker det är roligast åka stora gäng men folk är så sega med att bestämma sig och jag är ingen som orkar dadda runt och tjata. Vill man åka åker man, annars gör man det inte. Har t.o.m åkt ensam ett år när jag inte fick med mig någon kompis alls.



Satt o försökte lista upp alla DH evets jag åkt på. Blev en del.. shit

Dreamhack Winter, 2002
Dreamhack Winter, 2003
Dreamhack Winter, 2004
Dreamhack Winter, 2005
Dreamhack Winter, 2006
Dreamhack Summer, 2006
Dreamhack Winter, 2007
Dreamhack Winter, 2008
Dreamhack Summer, 2008
Dreamhack Winter, 2009
Dreamhack Winter, 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0