Mina Cellförändringar - Operation imorgon

Eftersom jag har cellförändringar som jag varit på massa kontroller hit och dit för att kontrollera att de försvinner som dem ska och dem inte har gjort det så är det bokat operation imorgon bitti. Vilket jag är lite nervös inför då jag aldrig opererats förrut. Är inte så jätte orolig över operationen i sig men mer över om något går snett och det kommer påverka min förmåga att få barn i framtiden. Nu ska jag bara komma ihåg att fasta också. HuhUuu :,(

Wish me luck imorgon kl 11 är ni snälla

Kommentarer
Postat av: Vince (Chongen)

Oj då, det går säkert bra ska du se :) Håller tummarna! ('^_^')

2010-11-01 @ 19:35:48
Postat av: Linda

Det kommer gå utmärkt gumman :-)

2010-11-01 @ 20:26:32
URL: http://lindiztankar.blogg.se/
Postat av: Segas

Det kommer gå super, ingenting att oroa dig för. :) Behöver du sällskap hem sen så säg till!

2010-11-01 @ 20:43:39
Postat av: Sparky

aw, tack :)

2010-11-02 @ 01:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0