Disney maraton

Har inte varit hemma, så inte haft möjlighet att blogga. Sorrysorry..

Fick sms runt 01.00 av Fredrik som ville att ja skulle komma ner till söder och spela Street Fighter 4 med André och chongan. Satt redan och nördade i Heroes of Newerth, men jag gick ner iallafall när jag var klar med då hade grabbarna spelat klart och kassan på spelcafe var räknad. Tycker det är rätt skoj med spontana påhitt. Vi bestämde oss för att dra hem till Bosses lya som jag sitter barnvakt åt och glo på film. Det blev Disney maraton så vi plöjde

Aristochats
Aladin
Den lilla kycklingen



Måste missat någon? kändes som vi såg fler, vettefan jag var tröööött. André somnade efter första filmen och jag en bit där efter. Segas och Chongan höll ut dock. Jag vaknade bara till när soffan guppade till av grabbarna när de skrattade. Hah söta <3

När klockan började närma sig 7 på morgonen så blev jag väkt och utdragen till McDonkeN. Jag var verkligen levande död.. fifan så sliten jag kände mig. Men vi kom fram till att det var bra träning inför DH. André fick vi inte mkt liv i så vi lämnade kvar han medans jakten på "bröd med kött i samt salsasås" påbörjades.

Fredde drog hemmåt efter vi käkat och vi gick tillbaka till lägenheten för yttligare en film, blev :

Little britain USA


Klen som jag är somnade jag till och från dock. Hah..



Annars idag har jag varit på stan på jakt efter en ny hårfön. Hade sjuka beslutsångesten hade behövt lite smakråd där. Fanns en jätte fin som jag blev småförälskad i. Den var i lila och krom, så fin :D . Men sen tog jag mitt förnuft till fånga och köpte mig den billigare varianten. Men stod säkert där i 15 minuter o velade.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0