Borta bra men hemma bäst? :< Njae..

Dreamhack är slut för detta året. Nu har jag precis precis kommit innanför dörren. Vad är det första jag gör efter att ha suttit och nördat i 3 nätter i rad? Koppla in min dator ofc. :p Är ruskigt sliten dock och ska hoppa i säng efter den snabbaste snabb duschen i världshistorien. Känns nästan som man kommer hem med en ny dator dock. Manne dealade till sig en stooor skärm till mig i dc.trade.

Okej, erkänner så jätte stor är den kanske inte för andra men för mig så känns de som jag spelar i en bio salong eftersom jag är så van sitta på ( Ack så omtyckt ) men väldigt liten miniskärm som var faktiskt den första datadelen jag köpte själv när man var liiiite. Så haft samma skärm sen jag var 18 år. Kunde inte så mycket om teknik på den tiden. Köpte den enbart för den hade en snygg design och en blå stor knapp som matchade mitt nya öppna nya chassi jag skulle bygga till min absolut egna första dator. Aww those where the days. Men skärmen har ju hållt onekligen väldigt länge så kanske var en bra stratt ? :D

Kommentarer
Postat av: Nilla

Fin blogg! =D



Ta gärna en titt in på min :)



Kramen :]

2010-11-28 @ 14:03:55
URL: http://EmmyNillaTornquist.Devote.Se
Postat av: Ninjafisk

OH! Såg ett av klippen där du blev intervjuad. Tänkte "hm, fan vad jag känner igen den rulltrappan" och jodå, visst var det i Helsingborg. Flyttade till HBG för typ 1,5 år sedan.



Anyway, fin blogg. Behövs lite feminin-game-bloggar.

Keep it up!



hopp!

2010-11-28 @ 14:34:19
Postat av: Sparky

Joråe, det filmades på kära gamla knutan. Personalen var mindre nöjd över att dem filmade där dock, hah



Själv har jag bott här i 5 år, nu älskar denna staden. Tack tack!

2010-11-28 @ 14:41:23
URL: http://s
Postat av: Micke

Good stuff Pingu :) KÄÄNDIS!

2010-11-28 @ 16:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0