91 212 visningar på mitt bakgrundsunderlägg.


Vill skryta lite fast jag är svensk och man ska inte, blabla men jag gör rätt mycket man inte ska redan så varför sluta nu? Jag är så himla stolt över en bild jag ritat som finns upplagt på deviantart. Fram till idag har den fått 91 212 visningar.




Till Orginalet

När man söker på wallpaper och sorterar efter populärast kommer min bild på 36:te plats av 1 247 372 bilder! Omg, det är rätt häftigt. Minns när de första 5000 människorna hade klickat på min bild var jag helt extas, nu när siffran är uppe i en bit över nittiotusen personer som sett något lilla jag gjort har det stigit mig åt huvudet. Hihii :)

The world is MINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0