Slackat med pyntet.

Måste erkänna jag har slackat med julpyntet i år. Men alla mina lampor är tasiga. Både julgransbelysning samt ljustakarna. Men börjar känna jag saknar det så kanske får ta ett krafttag och fixa i ordning lite mer.

Helt tomt är det ju inte, har iallafall julkrans, julstjärna och köpt julblommor (den ena blomman verkar hålla på dö dock han gillade inte torkan jag utsätter honom för). Blir som en 3 åring igen runt jul och jag älskar det. Själva julafton brukar inte vara sådär jätte speciell. Men det är mer allt annat runt omkring som jag gillar. Gemenskapen, julmusiken, julpynet. :d Undra om man kan försöka lyckas trycka in en julgran också på min 1 kvm stora lägenhet.  HumHumm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0