N3rd

HoN spelandet har veeeerkligen inte gått bra på sista tiden, hade 1566 iförrgår. Vågar knappt titta nu. Hade ett par "Armadon the great" games där jag feedade järnet och satt medans jag satt och skrattade, övertrött som jag var. Dagen efter när man loggar in på kontot och ser sin PSR och KD däremot. Huuja! :S
Trillat ner 150 psr sisådär på två dagar. Nog är nog tänkte jag och har spelat en hel del Starcraft istället.



Börjar plocka på rätt mycket achivment points nu. Gillar vi! Är faktiskt rätt skön tidsfördriv när man har mkt att tänka på att bara sitta och cannon rusha ut lite insane datorer. Pro stuff. Min dyngsrytm är fukkad nu igen. Tänkte vända på den igår så jag sov bara 5 timmar för att jag ska kunna bli trött vettig tid. Men när klockan började närma sig 4 imorse och jag insåg att jag har tvättid klockan 7 så fick jag ge upp den idén. Imorgon samt på Fredag har jag lite saker inplanerat dock så vore inte helt fel att få ett "svensson dyngsrytm"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0